Sunday, March 7, 2010

Aku bermula...

Hari ini aku sudah bergelar pemblog. Siuk juga rasanya pula... Siapa aku??? Tidak penting fikirku... Aku anak jati Kuta Marudu! Sebelum ini aku selalu ke CC pekan KM untuk chek email, chatting, cari info serta banyak lagi lah...

Tetiba 1 hari terklik 1 blog namanya Saya Anak Marudu (S-A-M). Penulis2nya ada yang aku kenal ada yang tidak. Kaw2 jugalah tulisan mereka. Teroka punya teroka aku terjumpa lagi blog Revolusi Marudu (R-E-M).

Ini blog kurang penulis tapi tulisan mereka betul2 kaw macam kopi kapal api. Selain itu ada lagilah blog2 kicik yang lain yang bikin buka pikiran. Aku minat juga tulis menulis ni... Namaku Sangmarudu. Nanti lagi aku sambunggg, ibu aku panggil bah.

Sekarang aku ada internet di sendiri di rumah, abang ipar sponsor...hihihi. Jangan jelous ah.......

1 comment:

Anonymous said...

Loyal's reader of Marudubloggers:

i'm appreciate coz another one bloger from Kota Marudu was born. With the facilities such internet, Laptop etc its makes us to keep in touch with everybody out there. I hope u will enjoy your life.

1Kota Marudu, 1Malaysia.

yeahhhh...

heheheheh