Monday, March 8, 2010

Step 2...

Banyak betul PTI berjualan di kaki lima kadai2 cina di pekan KM ni. Selamba katak lagi tu, macam rumah dia saja. Meluat aku...

Inda bah, aku pigi membeli sayur mayur dan ikan ikanan di pasar. Ibuku suruh... letih juga. Sabar.... aku akan anak yang baik. Kuang...kuang....!

Terima kasihlah anonymous yang pandai cakap urang puti di bawah. Aku bukan ndak pandai cakai tulun topurak punya cakapan tapi.... lu sambunglah sendiri.

Aku bujang lagi ni..... mau cari binilah konon ni. Duit belum kecukupan lagi. Malaslah mau pinjam di Bank Rakyat. Takut nanti time 1st night, terpampang logo bank rakyat di dahi bini.......hahahaha!

1 comment:

Anonymous said...

Pembaca setia SAM:

orang tempatan kadang2 tergugat tu sebab bisnes sayur dorang disaingi oleh warga asing. jawapan dorang tu warga asing.. 'kami pun cari makan juga. kami juga mau hidup'.

sy pun bukan pandai betul cakap tulun topurak bah. sambil tinguk kamus tu. hahahaha.

selamat mencari bini. hahahha